tisdag 22 juni 2010

Taket är vitt och fint!

Uppe med tuppen idag och väntar på att dagis ska öppna:)

Källaren
Taket i källaren fick sig en omgång färg igår med. Så nu är det vitt och fint! Idag tisdag ska vi städa ur krypgrunden och sätta tillbaka den isolering som vi tagit ner i den andra krypgrunden. Det är lortjobb på högnivå, så jag skickar in Husse och hejar på från utsidan:)

Flås i skogen
Var någon ute i skogen i Vedby och funderade på ringa polisen för att det flåsades i skogen, så var det bar jag som sprang en runda på 3,4 km. Det var ett tag sen jag sprang, så det var flåsigt. Inte så tungt i benen, mest dåligt flås. Nitro var med och skötte sig med bavour! Inte en inkallning behövdes på hela tiden och tur var det, för jag kunde inte få fram så många ord:)


TV-inspelning i Klippan
Jo, du läste rätt! Bygglov är på Bjärsgårdsvägen och det ser ut som om de jobbar i det stora gula huset mitt emot IOGT-NTO´s lokaler. Vägen är avspärrad och deras lastbil är på plats!


Åbymarkand
Idag är det Åbymarkand. Självklart blir det en tur dit ikväll. Har för mig att det burkar regna, men solen skiner just nu! Får hoppas att den gör det även ikväll när jag har tid att ta en sväng. Målet för kvällen är INGET godis, men ett par trätofflor av modern modell. En tjej på jobb hade det i förra veckan och det var supersnyggt!

Nä, nu öppnar dagis, så jag kan lämna Nitro!


Inga kommentarer: