torsdag 24 juni 2010

Klubbat och vägt in mig

I dag var det invägning på jobb. Jag var inställd på böter. Men klarade mig med 2 hg marginal!!! Det betyder att jag gått ner 4 hg på 14 dagar. Inte mycket, men ändå på rätt håll! Det blir då totalt 11,9 kg sen i januari! Nu blir det hårda tag igen för nästa gång ska det stå mer på vågen! Fast i morgon är det midsommar och då ska det inte räknas kalorier!

Nitro och Spike med en leksak!
Foto: Lisa Lyhagen

Nitro närmast kameran!
Foto: Lisa Lyhagen

Nitro och Spike men vem är vem?
Foto: Lisa Lyhagen

"Klubbat"
Var stugvärd på klubben ikväll. Inte särskilt ansträngande och jag passade på att träna lite innan. Lek med inslag av lydnad i vanlig ordning. Nitro blev trött fort, men jag tror att det är värmen. Den får han vänja sig vid, för den vill jag ha kvar länge! Vi fick till en hel del moment i vår lek:
- Fritt följ
- Ligg
- Stå
- Plats
- Apport
- Sitt kvar


Silltårta och Viltspår
Är just klar med silltårtan till morgondagens midsommarfirande. Ska bli gott som tusan! Vi sak till kompisar i Klippan och leka lekar, äta och dricka gott! Men först blir det ett viltspår till Nitro, så han kan sova gott på festen på kvällen!


Glad midsommar på er alla!

1 kommentar:

Sara sa...

GLAD MIDSOMMAR på er oxå!!!
2hg e alltid nått! =)