söndag 20 juni 2010

Inget bokat idag!

Började dagen med sovmorgon, det är skönt! Åkte sen hem till Malin, Axel och Emil med en present från klubbkamraterna. Emil var så liten så liten så.


Åkte sen hem till mamma och pappa och planterade ca 40 tomatplantor i deras växthus. Lite strul med vilken som var av vilken sort, men det blir nog bra. Fick med mig ett par plantor hem som jag planterat i kurkor och ställt på vårt trädäck. Får se hur de trivs där i vår svenska sommarvärme...

Har pysslar lite mer på trädäcket, klippt gräset och tvätta lera maskiner tvätt. Väntar nu på att Husse ska komma hem, så vi kan ta en sväng i källaren. Ja, renovera menar jag då... Måla taket står på schemat och fixa kanten mellan taket och väggarna så det blir snyggt och fint!


Ny vecka står på intåg. Mindre bokat än vanligt och det känns skönt. DMI har lovat bättre väder och jag hoppas att de har rätt!

Nä, nu är det dags att byta tvätt i maskinen igen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Luckor i din kalender sunt tycker jag/MO

Agility Vilda sa...

Visst är det sunt med luckor i kalendern, men lite konstigt...