fredag 28 maj 2010

Utvägning


Idag var det sista invägningen, eller som någon sa - Utvägning! Målet var att gå ner 9% av sin egen vikt på 20 veckor. 11 deltagare har tillsammans gått ner över 65 kilo! fyra nådde sina 9% men många var nära.

Själv har jag nu gått ner 13,3 % eller 11,3 kg. Jag känner mig mer på gång än någonsin och varför sluta med ett vinnande koncept? Så på tisdag startar "Etapp 2". Det gemensamma målet är blyga 2 kg på 15 veckor, men mitt mål är åter igen 9% av dagens vikt, vilket är -7 kg.

Helgen är jag ledig och ska äta choklad med polkagrissmak och lösgodis!!!

3 kommentarer:

Malin sa...

GRATTIS och njut av polka-chokladen, Den är syndigt god!! :)

Vi ses!

Lena och Schippe sa...

Stort grattis till Dig Mia. Skitbra gjort!!!!

Sara sa...

GRATTIS!!!!!!
Jättebra jobbat!!!!
Instämmer m Malin polka chokladen slank minsann ner rätt fort.... ops... ;-)