måndag 17 maj 2010

Invägning nummer 9


Idag var det invägning nummer 9, den näst sista! Jag hade gått ner 0,5 kg och har nu gått ner 10,7 kg eller 12,6 %. Det är andra gången nu som jag känner att jag stå still med vikten... Men det är säkert bara en platå som jag ska över...

Sista invägningen är den 28 maj och då vill jag har ett BMI under 30!

Viltspår
Jag la ikväll ett viltspår till Husse och Nitro. Det gick över stock och sten, skog, kalhygge och äng! De skötte sig exemplariskt båda två! Snart är det dags att anmäla dem till anlagsprov!!!

Nu väntar sängen, för imorgon är det vattengympa 06.15!

4 kommentarer:

Sara sa...

Ibalnd står man still men tänk på ALLA muskler du har nu! De väger rätt mkt! =) Så duktig du e!!!
Åh vad kul att husse o Nitro e så duktiga!

Malin sa...

Det är naturligt med platåer. Kroppen kommer igen om du fortsätter att kämpa. Heja dig!!

Malin igen sa...

Sara: har du slutat blogga?

Andrea sa...

Grattis! Precis som du själv säger har du nått en platå - nu måste kroppen anpassa sig ett litet tag (kan ändå ha viktnedgång under denna period, dock blir det lite tuffare!). Själv ligger jag sjuk hemma just nu och saknar träningen enormt! Även vattengympapasset i morse!