torsdag 27 maj 2010

Mycket på dagordningen

Skjutit med kula
I onsdags var vi på skjut banan och jag sköt med kula för första gången. Det var superkul och jag träffade mer än jag missade! Känns som en bra start! Rekylen var inte alls stor och inga blåmärken finnes:) Ser fram emot nästa onsdag, så vi ska skjuta igen! Pga mitt galna tidschema så sköt jag i fotbollsskor, men det fungerade det med:)

Husse då? Sköt som en prickskytt i vanlig ordning! Han är klar för uppskjutning!

Agilitykurs
Åkte från skyttebanan till agilitykursen. Var inte så på G som jag brukar. Men som vanligt så inspireras jag av de duktiga instruktörerna och både Vilda och jag fick till en lyckad och rolig träning. Ser fram emot nästa kurstillfälle på måndag. Det är det näst sista tillfället...

Vandra i helgen
Planerna inför helgens strapats börjar ta form. Det mesta är planerat och ska ska packa ikväll. Det var länge sen jag vandrade, så jag ser verkligen fram emot det! Vädret ser bättre ut nu, men lite mindre regn hoppas jag på!

Ansiktsbehandling
I går var jag på ansiktsbehandling för första gången i mitt liv. Jag visste inte ens att det fanns så många olika sorters krämer till ett ansikte! Om jag blev snygg? Självklart:)

Invägning
I morgon är det sista invägningen för oss på jobb som är med i viktklubben "BENRANGLARNA". Min vikt står så gott som stil och har nu gjort det i 8 veckor... Riktigt irriterande är det... Men denna veckan har jag inte tränat något pga förkylningen. Men den är på bortgående nu, så nästa vecka ska jag ge fettcellerna en riktig match!

Ska vara ledig från vikteriet i helgen och äta godis. Sen på tisdag drar jag igång nästa period. Den sträcker sig till början på september. Samma spelregler som tidigare, men jag får dricka Coca-Cola light och äta EN glass i veckan utan att ha dåligt samvete! Målet är 0,5 kg i veckan!

Spårkurs i dagarna 4
Den 10-13 juni ska jag och Nitro gå spårkurs i klubbens regi för Jan Gyllensten. Vi ser fram emot kursen som närmar sig med stormsteg! Det finns två platser kvar om någon är sugen! Läs då mer på www.astorpsbk.com i gästboken!

Inga kommentarer: