fredag 25 september 2009

Jag ger upp!

Nitro hostar mycket mindre idag. Lite mer snor ur näsan, men det känns som om vi är på rätt väg. Är ute på tomten och kissar hundarna på eftermiddagen och ser att Nitro haltar lite bak. Jag kan inte se om det är höger eller vänster, men bak är det. Vad gör jag för fel för att det ska bli såhär? Visst borde antalet hundar som blir sjuka öka när jag köpte en hund till, men måste allt ske samma vecka?

Nitro har nu lekförbud och ska vara lugn i helgen, så hoppas vi att det bara är en sträckning.

Jag har varit hos veterinären var annan dag denna veckan:
Söndag: Nitro Kennelhosta, Djursjukhuset
Tisdag: Vildas sårskada, Distriktsveterinären i Röstånga
Torsdag: Nitro Kennelhosta, Din Veterinär

Så nu hoppas jag att lördagen blir skadefri och att vi bryter den här trenden.

Trädäcket
Lillebror har varit här ikväll och hjälpt oss med trädäcket. Alla kortlingar, och det är många, är på plats och imorgon ska vi dra lite rör till el och sen ska det skruvas plankor i massor! 138 plankor har Husse köpt hem!!!

Nu väntar sängen!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ge inte upp, ta det lugnt istället så ska det nog lösa sig ska du se.

Anonym sa...

Du vet väl att när det ser som svartast ut ,då kommmer ljuset!
Det blir bättre. Jag håller tummarna. Anki/Dumle