fredag 7 augusti 2009

Trädäck

Vi drog igång projekt "Trädäck" idag. Världens bästa lillebror hjälpte till och vi han med hur mycket som helst!

Päronträds stubben med murgröna 

Päronträds stubben mot Lillebror... Lillebror leder!

Husses bästa vän som borrade 17 hål till plintarna på rekordtid!!!



Film på maskinen in action!

Ramen med reglar börjar ta form 

Mer ram med reglar

Mutor i form av mat på gång:)

Grillat i trädgården 

Klockan är 22.00 och vi inser att det börjar bli mörkt...

...men kom längre än förväntat!!!

I morgon är det Valpkurs i Krika på förmiddagen för mig och biltävling i Malmö för Husse och Lillebror på eftermiddagen. Och så ska vi fira Orkan som fyller 10 år!

Natti!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Orkan :)
/Karolin

Anonym sa...

Jag blir matt och önskar att jag var 30 igen.Vicken ork, vad går ni på mer än grillat?Gratta tjockisen från tjockisen.MOpress

Jenny sa...

Jag tror att dom har nåt dom skjuter i sig med spruta men jag vet inte säkert, bara en spekulation.
Grattis till Orkan!

Cecilia Andréll sa...

Plint-gräv-maskin ... Mmm just det! Det skulle man ju tänkt på i våras när det byggdes trädäck i vår trädgård *suck*

Ser toppen-fint ut!

Balkskor, fransk skruv & syllpapp - en helt ny värld av korsords-ord öppnade sig för mig, när vi köpte hus! d

Hur är det med den lille ... svarta fyrbenta alltså :-P
Snart dags att hämta hem honom väl?

Ses på lördag - ska bli nice!
//C