onsdag 12 augusti 2009

Nedräkningen har börjat

Då har man jobbat i tre dagar. Känns helt  ok, men lite trött är man. Sena kvällar och tidiga mornar är en dålig kombination...

Valpen
Imorgon är det 14 dagar till vi hämtar valpen. Förstår inte var tiden tagit vägen. Namnet är nästan bestämt, men vi vill prova det lite på honom när han kommer hem innan vi bestämmer oss helt!

Agility
Imorgon torsdag ska vi träna på klubben innan månadstävlingen. Ska köra lite svårare kombinationer inför lördagens debut i Agilityklass 2. Vi ska till Söderåsens BK och Vilda har prickat in första och sista start för dagen... Så det kommer att bli en heldag med första banvandring kl 07.45!!!

Helgen
Direkt efter agilitytävlingen åker jag hem och byter om, sen bär det av till Ljungbyhed igen och den årliga kräftskivan på Ickas torp. Det är en tradition med mist 10 år på nacken! Ska akta mig för dillen, för jag har hört att det är av den som man blir dålig:)

På söndag morgon hämtar en klubbkompis mig och kör mig till klubben där det är lydnadstävling. Jag ska vara funktionär och assistera kansliet.

Sen ska vi förhoppningsvis hinna med att skruva lite på trädäcket också!

Sen är det ny vecka igen... Hur går det till???

Natti!

1 kommentar:

Sara sa...

Jadu ingen ro o ingen vila när man heter Mia Agrell ;-)
Lycka till på lördag!
Vad har ni för namn nu få???