lördag 11 juli 2009

Visst är han söt!

Bilder på garaget:




Idag började jag dagen med att ha valpkurs i Krika. Vi spårade och alla valparna var jätteduktiga!!! Förarna var förvånade över att deras pluttar bara kunde det sådär, utan att man sa något! 
Hemma så påbörjade Husse rivandet av dörren och skyltfönstret. Han har arbetat med det hela dagen medan jag har servat honom, tvättat och städat. Jag hatar att städa...

I morgon blir vi klara med den nya karmen till porten. Ska bli kul att se hur det blir! 

Bilder på Skipp från klubben i torsdags:


Och så en bild på en av valparna. Visst är han söt!!!

Foto: Bergandens kennel

Natti!

8 kommentarer:

Jessica sa...

Ja det är han! :-) Vapparna och Annie hälsar! Jessica/Bergandens

Camilla sa...

Jaha där är han Håsan i egen hög person.
För vist blev det Håsan?.......

Anonym sa...

Hatar att städa och ska köpa labbe.Lycka till
Fäller ja!
Perioder nej!
Rullars sig i mums ja!
Dreglar ja!
Men de e ju klart jag har ju den billiga varianten som man enligt vissa ska ha gratis.Era är ju en helt annan sort.Lycka till och Håsan va skitfräckt!MONICA

Livet i Fastarp sa...

Triss och Sot är två namn som jag gillar. :) Vi ses!

Cecilia Andréll sa...

Visst är han söt! - Syftar du på bild 1 (Mats) eller 3-4 (valpen) ... ja ja ja, båda två är såklart söta ;-)

På namnförslagsfrågan på "Hå" svara jag:
HÅKAN (bråkan) som i det otroligt vackra och ovanliga namnet HÅKANSSON :-D
Dessutom kan det vara lite småkul (för grannarna)när du söndagmorgon - öppnar altandörren och ryter: NEJ HÅKAN - ge f*n i att kissa i trädgårdslandet :-P

Stort grattis till lillvovven Mia! Hälsa maken!
Kram från Oss i Bjärred

Anonym sa...

Lägg ner jakten på H-namnet!
Känner jag Jessica rätt så har du ändå inget att säga till om vad som ska stå i stamtavlan:-) Det blir ett dööööölångt namn som inte ger plats till några meritförkortningar.... Sot är ett kort och bra namn att ropa. Håsan... men Camilla!!!!!!!!!! Vi ska ju tycka om dn lille! Då är varken Håsan eller Camilla ett alternativ:-)
/Mona

Camilla sa...

Men Mona det är väll ingen katt hon ska ha "kisss kisss kom här sot" Och Håsan är inget kattnamn prova att sätta kiss kiss framför de du.....
Hör här: "Vilken duktig Håsan Påsan" och hämtade dummisen i vattnet.
Eller: FAN HÅSAN du ska inte äta kattskiten i rabbaten.

Klingar vackert i mina öron
Camilla

Anonym sa...

Lyssna inte på Camilla! Hon ville döpa mitt fina föl till HJÖRDIS!
Hennes stackars häst hette Preben!! det säger väl allt! Camilla det är dags att flytta hem till gamla Svedala, rabatten stavas rabatten och inte rabbaten hahahaha...
Det hade blivit Håkan Kråkan och inte Håkan Påsan pssst.
/Mona Påna