fredag 31 juli 2009

Svartfot 4 veckor


Foto Bergandens Kennel

Igår fyllde "Svartfot" fyra veckor! Kolla in när de äter fast föda för första gången. Vi ska åka och titta på dem på tisdag i nästa vecka!!!!

Köket
Husse var på rymmen hela dagen idag. Så köket har gått på sparlåga med endast mig som arbetare. Men jag har fått gjort en del:
- Klippt till skyddssplast/anti-kas-plast till alla lådor och till karusellskåpet
- Märkt ut var de sista handtagen ska sitta
- Beställt glasskivor till vittrinskåpen

Fasaden
Idag så har killarna plockat ner ställningen på framsidan och på västergaveln. Det är supersnyggt. Ja, jag tjatar om det, men det är verkligen supersnyggt!

Träna och grilla
Ikväll var det träna och grilla på klubben. Självklart var vi där! Fick fortsatt på min träning med fart i starter, självständigt slalom och snabbare klätterhinder.

Klippanfesten
Börjar idag i stadsparken och de underhåller ända hem till oss... Så det blir nog en stökig kväll framför allt när alla ska vingla hemåt...

Natti!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Körde förbi idag och i farten hann jag se att fasade faktiskt var superfin :)
Var även på Klippanfesten men jag var där mitt på dagen med lillhusse, körandes i Toyotan så jag känner mig inte träffad som en av dina eventuella trottoarvinglarkamrater.

Jenny sa...

sorry men på lördagskvällar är jag dålig på att stava...fasaden ska det naturligtvis vara. Och svartfoten är söt.