onsdag 22 juli 2009

Bilder på Vilda






Jag har köpt bilder från www.fotografdaniel.se på Vilda från BjuvsCupen. Visst är de fina?! Kul att se hennns hoppstil!!!

Ikväll åker jag till Snapphanefejden och stannar tills på lördag. Husse och Orkan håller ställningarna hemma! Husse kommer även att försöka lägga ut våra resultat här i bloggen på kvällarna!

Resultaten uppdateras även under dagen på:
http://www.agif-agility.se/gamez/kalender/2009/Klubbar_inbjudan/Snapphaneresultat/Resultat_banor.html

Torsdag tävlar vi:
Agility 1 Large
Hopp 1 Large

Fredag tävlar vi:
Inoff. Öppen Agility Large
Inoff. Öppen Hopp Large


Lördag tävlar vi:
Agility 1 Large
Hopp 1 Large


Om någon vill komma och titta så hittar ni all information på:
http://www.snapphanefejden.se

Håll tummarna för oss!


2 kommentarer:

Monica med Mio sa...

Jättefina kort!
Får se om vi kommer upp på lördagen. Har inte kommit så långt i planeringen än. :)

Anonym sa...

Jag har tänkt på namn på svartfoten. med tanke på att dom brukar bli vad dom heter,och han delvis ska vara på dagis hos mig, så föreslår jag SOBRIL!!
mamma Gun/ mormor :)

Lycka till i helgen!