onsdag 28 juli 2010

Lurad eller?

Kl 06.29
Har blivit lurad att gå upp och springa nu kl 06.30 på min semester... Blev mutad med hundträning efteråt! E man galen eller???

Kl 09.11
Jobbigt som tusan att springa. Var ju ett tag sen. Men 3 km är avklarade!

Eter det var det uppletande som stod på schemat. Vi körde två korridorer. Nitro fick vinda in första föremålet och var helt sjövild!!! Så vill hans matte ha det! Skickade sen utan att vinda och han gick fint ut ca 50 meter. La då ett föremål nära och det tog han med! Sen fick han pausa innan vi körde korridor två. Kanon fina slag och näsa på hela tiden!

Tur Vi blev lurade att gå upp tidigt för att springa och träna hund:)

Nu väntar ett pass BodyPump om jag också känner mig lurad till... Men Husse har ovat god frukost när jag kommer hem kl 10.30!

Kl 11.27
Fy tusan vad jobbig BodyPumpen var idag... Men jag skrev upp mig på ett morgonpass nästa onsdag med. Det var gott med frukost och nu väntar lite renovering i källaren. Sen kvällstävling i Oxie och därefter biltävlingar i Malmö.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är väl så jag också skulle bete mig men hualigen vad trött jag blir av bara tanken:)MO

Malin sa...

Tack för att du ringde och hade kloka tankar. Jag ska inte göra något förhastat och funderar vidare.

Vi ses och hörs!