onsdag 13 maj 2009

Vilda vill ha kattmat

Naken-Fia tar igen sig.

Idag var det agilitykurs som gällde. Vi började med staket och det gick bra. Vilda höll styrfart och jag fick till det sär med att vara på en linje till sist. Men nu vet jag hur jag ska träna på det så att det fungerar på tävling!

Efter det var det en Agility öppenbana. Inget svårt i min mening. Vilda var helt off och vill gå runt banan om hon var tvungen.... Så nästa gång blir det kattmat igen. Nova fick rycka in efter kursen och tillsamman fick vi till ett lopp med betydligt mer fart.

Hemma så skruvade husse med sin "nya" bil när vi kom hem. Han var ute och hade pannlampan på. Man får ju säga att han brinner för sin hobby!

I morgon  lämnar Husse de nya köksluckorna till lack. Det tar ca 10 arbetsdagar, den kan vi hämta dem igen!

Jag ska till klubben och prova kläder och bjuda på tårta!

1 kommentar:

Livet i Fastarp sa...

Vi ses ikväll! Glöm inte kattmaten, så vi får fart på nakentanten. ;)