fredag 8 maj 2009

Kök och ved


Idag var det stora kök och vedbärar dagen!

Jag har burit in 6 m2 ved. Det låter inte så mycket, men titta på bilderna så ser ni hur mycket det är! Orkan och Vilda har hjälpt mig att lasta av skottkärran på de bitar som har mycket bark, gott att gnaska på... Husse hjälpte mig med de sista lassen för då var jag helt slut!!!

Under tiden pysslade Husse i köket. Golvsocklarna är på plats, de lådor som ska sitta ihop gör det.

I morgon är det agilitytävling i Höör. Det ska bli spännande att se om Vilda och jag är lika duktiga som förra helgen, eller det bara var en engångsföreteelse!


Det är en sådan här fast vit!

Husse har utökat antalet bilar och ska hämta fyndet i morgon i Lund. Sen ska det skruvas frebrilt, så vi kan åka med den på den stora bilträffen - BUGRUN den 5-7 juni.

Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

OJ!

Vilken häftig bil ;o)

Kan svärmor köra den ???

Kul att Vildis tycker det är så kul nu!!!!!

puss på nosen "mormor"