onsdag 8 oktober 2008

Träning med Malin och Lipton

Bilden är från träningen på Rönne HU idag.
Fotograf: Malin Nilsson

Bilden är från träningen på Rönne HU idag.
Fotograf: Mia Agrell

Direkt efter jobbet så träffade jag och Vilda Malin och LiptonRönne HU. Malin och Lipton tränade lydnad. Det gick bra förutom det som spökade med positionen efter vänster om halt! Men de verkade ge med sig i slutet av passet!

Vilda och jag körde agility. Jobbade med fram och fram och fram och så slalom. Fram går bättre, men det tar tid. Slalom går riktigt bra. Hon blir mer och mer självständig!!! Till och med "fel" slalom börjar ge med sig!

Sen bar det av hemåt och på dagens schema stod det städning i lyan... Men, men, man måste ibland!

Imorgon är det torsdag och jag har inte agilitykurs, så det är träning på klubben som gäller!

Vi hörs!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Mia!! Så kul att titta in här hos dig och få se Malin och Lippe på bild. Hon är ju inte så bra på att lägga ut bilder Malin (pilutta dig Malin *räcker ut tungan*:o)/Kram)

Agility är något jag inte tränar alls....känner mig alldeles för gammal och långsam :)

Mia, jag har länkat till dig, hoppas det är ok?

Ha det gott!

Agility Vilda sa...

ANNELIE: Jag har 35 bilder till på Malin och Lipton från idag. Hon får dem på CD av mig idag:)

Du får så gärna länka till mig så!

Vi hörs!

Anonym sa...

Kan du inte skicka över några till mig via mail? Eller du Malin? Vore jättesnällt!
Annelie, Lojocas *som tigger fint*

Livet i Fastarp sa...

Fy dig Mia som lägger ut bilder på mig i bloggen, utan att fråga mig först. ;) Annelie: Jag ska nog skicka ett foto eller två till dig (om där blev några bra).. =) Vi ses ikväll, Mia!

Agility Vilda sa...

MALIN: Hade jag frågat dig hade du ju sagt nej, så då lät jag bli att fråga:) Vi ses ikväll!

Livet i Fastarp sa...

Haha!! :)