söndag 5 oktober 2008

Tokregn och blåst = Innepyssel



Översta bilden är före rengöring och nedersta är efter...
Fotograf: Mia Agrell

Vaknade idag till blåst och smatter på fönstret. Vi valde då att inte åka till Rönne HU och tävla på deras klubbtävling. Så det fick bli inneaktiviteter idag!

listan stod det att bada minst en hund och det blev Vilda. Skönt att ha henne ren inför tisdagens klippning. Vilda bjuder på en före och en efter bild!

Vi var i farmors nya lägenheten sväng och tittade på hur fin det blir! Sista fixet gör vi på tisdag, sen flyttar farmor in på onsdag.

Och så har jag fixat en hel del med datorn idag.

Imorgon är det måndag och jobb. På kvällen har jag Tävlingslydnadskurs på klubben!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Tokregn kan man kalla det Jag o Embla badade i regn.Och allt mitt förstånd rann bort.Nästa gång ska jag ha mössa kram Monica

Jenny sa...

Monica: brandkårsmössan?

Mia: visst är hon nybadad när hon står i duschen? Har lite svårt att se skillnad...

Livet i Fastarp sa...

En ren Vilda. Det är inte så att man kan hyra in sig hos dig och få sin hund duschad? ;) Vi ses ikväll!