tisdag 21 oktober 2008

Självstudie på Rönne HU

Bild från Rönne HU
Fotograf: Malin Nilsson

Vovvarna
och jag tog en sväng in om Rönne HU för ett träningspass. Vilda och jag jobbade på "fram" med hjälp av en bruk med köttbullar. Jag sa fram, Vilda hoppade och då klickade jag och kastade burken. Känns bra, men det är långt kvar till den "självgående" Vilda jag vill ha!

Orkan fick köra lite, men är en stor fara för sig själv. Han kör slalom, så att hindret hoppar och gungar och flyttar på sig, men det gör honom inte ett dugg, bara det går foooort!

Såg nu i kväll att en av mina pelagonior saknar blad... Tror att det är Vilda om smakat på den. Den har blommorna kvar och Orkan hade ätt upp allt om det varit han...

Nu väntar sängen!

2 kommentarer:

Livet i Fastarp sa...

Haha.. En naken blomma. :)

Anonym sa...

Jättekul med alla bilderna på agility-Vilda. Men jag hade velat se filmen på orkanen Orkan i farten :)

ha det gott!

//Annelie