söndag 19 oktober 2008

Kurs på Bialitt

Bilden är från utbytestävlingen på klubben.
Fotograf i vanlig ordning: Karsten Göransson

Dagen började med sovmorgon, det gillar både jag och hundarna! Därefter bar det av till Bialitt och gemensam kurs för båda fortsättningskurserna. Vi hade i läxa att ha gjort en hopp- och en agilitybana på sånt som vi tycker att vi behöver träna på. Jag har gjort läxan, lydig som man är!
Hopp banan handlade om fart och slalom! Britt sa - Den tar vi idag! Kul tänkte jag och började bygga den. Sen tog vi min agilitybana också och det var ju också kul. Den handlade om att alla klätterhinder skulle tas två gånger för att träna på dessa ordentligt i bana. Jag tyckte att det var en bra idé, tills jag sprungit den - den var ju toklååååång! Så jag har dyrt och heligt lovat alla kursare att aldrig mer göra en så lång banan igen!

Många nya hundar och Vilda var ganska låg, men vi jobbade oss runt och jag är på det stora hela nöjd!

Inga kommentarer: