torsdag 18 mars 2010

Stavar - inget för mig!


Var idag uppe med tuppen och gick en runda på ca en timme/5 km. Jag började med att gå med stavar, men det var inte lätt. Kändes inte som min grej... Var gör man av dem när man inte vill ha med dem längre på rundan? Det fick bli en sväng in om Mats mormor. Så där står de nu! Jag provade att springa lite kortare sträckor och det gick bra. Skönt med "svampiga" trottoarer med grus, mjukt och skönt!

Ikväll har jag varit hos en klubbkamrat och gjort PM till söktävlingen i påsk.

I morgon är det invägning igen. Veckorna flyger iväg. Planen är att våren ska visa 1,4 kg mindre än för 14 dagar sen. Men jag är tveksam till det. Har endast syndat en dag, när vi var iväg med klubben, men det verkar ha gjort sitt...

Rapport kommer i morgon!

1 kommentar:

Malin sa...

Hejar och väntar på rapporten! :)