söndag 14 mars 2010

Källaren och så mycket mer!

Igår var vi på belöningen för ÅBK-Fixaren 2009!

Husse var jätteduktig på bowlingen!

Jag se såklart bara min stora rumpa... Men det är en bowling bana framför tror jag:)

Såååå nära mitt i prick! - Ja, det var inte jag!

Vi var på trekamp på Olympia. Det var superkul att träffas och göra något annat än hund. Vi spelade biljard, dart och bowlade. Därefter var det god mat och dryck! Jag syndade massor, första stora synd-dagen sen jag började i Benranglarna. Så det får väll vara godkänt!

Projektet med källaren går framåt!



Idag så har vi isolerat klart taket och gipsat en hel del. En del gipsarbete återstår i nästa vecka.

Kvar att göra är :
• Gipsla klart
• Spackla skruvhål och måla taket
• Måla finlir på väggarna
• Göra luckor till ingångarna till krypgrunden
• Installera belysningen
• Möblera
• Måla fönstren (det gör vi i sommar:)

Motion
Igår var det BodyPump som gällde. Tog i som tusan och det känns idag. I dag var vi iväg i Linnestofta och gick en lång promenad. Nitro fick gå med och höglöpande Alice med. Nitro luktade lite på henne, sen var han som vanligt igen - skönt! Hoppas att det kan hålla i sig hela livet! Benen och rumpan värker som tusan på mig redan nu och kommer att vara ännu värre i morgon...

Nästa vecka är det full fart igen:
Måndag: Jägarskola
Tisdag: Vattengympa 06.15
Allmänlydnadskurs
Onsdag: Agilitykurs - Vilda
Torsdag: Power-stav-promenad kl 06.00
Fixa med PM inför söktävlingen
Fredag: INVÄGNING!!!
Lördag: Titta på Workingtest i Bromölla
Söndag: Kennelträff med Nitro

Nu väntar bubbelbad och sen korgen!

Inga kommentarer: