onsdag 31 mars 2010

Jag klarade besiktningen!


Igår var jag på hälsokontroll på jobbet. Vi gör det vart tredje år. Jag gick igenom utan anmärkning!!! Syn, hörsel, EKG, blod- och urinprov fick godkänt! Jag har något högt blodtryck, men det ska vi ta om igen till sommaren. Det kunde visst ha att göra med all motion som min chokade kropp utsätts för:)

På kursavslutningen i allmänlydnadskursen igår fick jag och Elin en snilleblixt om att springa i Vedby kl 06.00 på morgonen. Med mitt livs första löprunda framför mig, kändes det bra att ha klarat hälsokontrollen och att ha en veterinär med sig i skogen! För er som inte vet, så är det MÖRKT kl 06.00 i skogen, men är man två och har med en labrador (Alice) så är det bara till att springa! Tror att vi sprang ca halva rundan och gick halva. Skönt om inte så jobbigt som jag trodde. Kroppen orkade bra, men jag blev flåsig som tusan!!! Nästa morgonlöpning blir på i nästa vecka!

Nu ska jag ta trimma kvasten för imorgon åker jag till Blåkulla, vi ses där!

Inga kommentarer: