söndag 7 mars 2010

Lätt promenad i 2,5 timmar!

Vi började dagen med sovmorgon! Efter en lätt frukost väntade en promenad på en mil. Vi gick genom byn till vedby kyrka och sen tog vi "bakvägen" hem längs grusvägen. Jag kände mig pigg hela rundan även om benen var stumma efter gårdagens BodyPump-pass. Pratade lite med Husse om det att jag fått bättre kondition. Då sa han att tidigare bar jag med mig 7 kilo till eller som han jämför det med: drygt 4,5 styck 1,5 liters flaskor med Coca-cola. Och skulle jag bära med mig den lasten frivillig? Nej, så klart inte, då skulle jag tagit bilen:)

När vi kom hem efter nästan två timmars promenad, så tog jag med mig Nitro ut på hans promenad på 30 minuter. Sen var jag mör kan jag säga!

Vi har fixat i källaren idag och Lillebror har hjälpt till. Vi han med mycket och vi kommer nog att bli så gott som klara nästa helg! I kväll kom Husses föräldrar på middag och bad i badtunnan. Skönt som tusan som vanligt att ligga i tunnan med varmt vatten och kall luft. Nu väntar korgen så att vi orkar med nästa fullbokade vecka!

Måndag: Jägarskola
Tisdag: Vattengympa 06.15
Simma med Nitro 16.40
Allmänlydnadskurs 19.00
Onsdag: Styrelsemöte på klubben
Torsdag: Vattengympa 06.15
Till klubben på kvällen och träna Vilda och Nitro
Fredag: Klickerkurs med Nitro, sista gången:(
Lördag: BodyPump 10.15
ev. Jobba i källaren
Besöka Vildsvinsmässan på Ekebo
Belöning "ÅBK-Fixaren" på kvällen
Söndag: Gå en mil
Jobba i källaren

Natti!

Inga kommentarer: