lördag 21 februari 2009

VVS, Golvbjälklag och mål

Idag skulle vi ha sovmorgon men jag vaknade jättepigg klockan 08.00. Vist, det är två timmar mer än vanligt, men ändå, jag ville sova till 10. Husse sov lugnt vidare.

Jag gick upp och gjorde en brasa, det är så mysigt med en sprakande brasa när det är snö ute.

Vi tog tag i Rörmokeriet och monterade två element i sovrummet. Medan Husse fixade med kopplingar och så, så skruvade jag fast alla balkskor till golvbjälklaget.

Sen fortsatte vi tillsammans med golvbjälklaget och det bliv nästan klart. Vi saknar en regel för de tog slut... och så ska kortlingarna på plats. Det är helt underart att hålla på att fixa på rätt våning!!!

Ikväll ska jag och några till från klubben på målplanering hemma hos Lipton och hans Matte. Det ska bli jättekul och spännande. Lillebror kommer hem till oss och dricker öl med Husse. Lillebror stannar tills måndag!

1 kommentar:

Livet i Fastarp sa...

Väntan är jobbigt! Tack för dem kloka orden. :)