måndag 2 februari 2009

Fest, kursavslutning och influensa


I lördags var det fest på klubben. Alla som arbetat ihop minst 15 timmar på klubben under året var bjudna och vi blev till slut efter sjukdom och får som lammade 14 personer. Inhyrd var en kille som rollspelslekledare till ett Mordmysterium som vi skulle delta i och hitta lösningen på. Det var superkul och vi han med två mord! Kan ni tänka er att 14 hundgalna personer inte sa ett enda ord om hund på flera timmar!!! Kul hade vi och var hemma innan 02.00.

Husse frös på festen och blev mer och mer vissen. Han vaknade upp med 40 °C i feber på söndagen. Jag är vaccinerad mot influensan och hoppas att den fungerar!!!

Igår söndag var det kursavslutning på AgilitykursenBialitt. Vi skulle köra en hopp bana. Vilda kunde högerslalom ute med 12 pinnar och det bådade gott inför banan, men... Då kom hon inte ihåg något allt som kunde likna ett högerslalom... Efter banan, så gick jag och vilda ut och körde högerslalom och då kunde hon det igen... Ska bli spännande och se hur det går på den officiella tävlingen på lördag i Oskarström... Jag hoppas på ett mer synkad selektivt minne:)

1 kommentar:

Livet i Fastarp sa...

Det låter som festen blev lyckad. Vad roligt! Jag hoppas att jag kan vara med nästa gång. :) Kul med tävling till helgen. Lycka till önskar jag och min lilla svartvita terrorist.