måndag 18 januari 2010

Viktklubben "BENRANGLARNA"


Jag har gått med i en viktklubb på jobbet. Är dags att ta tag i fläsket kan man säga!

-------------------------------------------------------------------------------
Målsättning – går ner 9% av sin vikt.

Regel & Krav

1 Jag förbinder mig att gå ner nio% av min invägningsvikt.

2 Period 13 januari 2010 till den 28 maj 2010.

3 Invägning sker på kundservice den 13 januari 09.00.

4 Första kontrollvägningen sker den 22 januari och därefter varannan vecka (fredagar 09.00 – före frukostklubben)

5 Kravet är att du alltid ska väga mindre än vid senaste kontrollvägningen (minst 2 hg = vågens felprocent)

6 Klarar du inte din vikt gäller följande:

Kontroll 1-5 25:- / kontroll
Kontroll 6-8 50:- / ”
Kontroll 9 100:-
Slutvägning 200:-

7 Deltagarna får en ”fri kontroll” (gäller kontroll 1-8)

8 Om deltagare av någon godkänd anledning ej kan väga sig på kontrolldagen kan dispens givas. Då gäller att man kontrollväger sig dagen innan eller efter (måndag)

9 Alla ”straffpengar” kommer att utgöra basen för den gemensamma avslutning som kommer att hållas i Juni och som kan bli allt från en glass till en tai-restaurang, beroende på hur duktiga vi varit.

Vill man dra sig ur viktklubben är kostnaden 200:-
-------------------------------------------------------------------------------

Lillebror kommer hem i helgen och det blir promenad på 1 mil har han lovat! Det borde ge träningsvärk i alla fall:)

Klubbkamrater! Stötta mig gärna när godissuget sätter i på klubben!

Nu ska jag på jägarskola!

5 kommentarer:

Malin sa...

Heja dig! :) Jag ska stötta så gott det går. Detta kommer att gå finemang.

Vi ses!

Anonym sa...

Ta med frukt till klubben, för man blir garanterat sugen på nåt när man är där.MO

Anonym sa...

Jag hejar på oss, jag har också gott med i en viktklubb. Så vi kan ju stötta varandra. Kram Anki.

Sara sa...

Heja Mia!
Jag har gått med i viktklubb.se o än så länge har jag gått ner2,8kg på 2v! E så GLAD över det!

HEJA MIA!!!!!

Unknown sa...

HejaHeja! Jag ska med ta tag i kilona, blev lite väl många bebiskilo :) Men de ska väck nu!