fredag 22 januari 2010

Invägning nr 1


Idag var det invägning på jobb. Jag klädde mig smart, eller dumt, med något lättare kläder än vid invägningen. Våndas för att gå och väga mig... Ställer mig på vågen med förra veckans vikt inställd och.....

-2,7 kg!!!!!!

Kanske till och med lite för bra för att vara vecka 1, men glad är jag!!!!!
Det ska jag ikväll fira med en stor bit chokladkaka, eller inte... Om 14 dagar är det invägning igen och då ska jag inte behöva tänka på min klädsel!

Ikväll väntar middag och bad. Ska blir skönt att lägga sig i badet och slappna av, har varit en vecka med MYCKET på schemat.

På tisdag åker Husse till Åre och jag och vovvarna stannar hemma och passar huset!

Trevlig helg på er!

PS: Imorgon blir det en promenad på en mil med Lillebror!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, va duktig du har varit:)

Malin sa...

Wow!! Det var inte illa. Grattis! Fortsätt kämpa. :) Vi ses!