måndag 29 juni 2009

Ingen lugn kväll...

Vi skulle haft en lugn kväll igår, men blev bortbjudna på grillning. Det kan man ju inte tacka nej till. Så vi var hemma 22 och sen skulle man ju bara fixa och så var klockan mycket...

Jag har varit i Lund på "Nova" och letat kläder till bröllopet med Sofie och hennes syster. Efter att ha kollat på varenda klänning i varenda butik och konstaterat att de inte är sydda till sådana som mig, så hittade vi en fräck klänning med snygga volanger. Det kommer att bli fin fint!

Sen bjöd Sofie på grillat. Lillebror kom också och det var ett tag sedan jag träffat honom. Han har lagt sin semester samtidigt som vår, så han kan hjälpa oss här hemma. Jag vet inte om det är snällt, eller korkat från hans sida:) Men vi är glada och tacksamma!

I morgon ska jag klippa mig på lunchen. Sen är det fortsatt arbete med takfoten på garaget som gäller. 

Natti!

Inga kommentarer: