onsdag 22 april 2009

52 mil senare


Vilda gosar med Husse i sängen

I dag har jag varit i Alingsås och byggt monter inför en mässa som Isover ska vara med på. Det var en super tråkig körning 26 + 26 mil. På söndag ska jag göra samma tur igen men då för att jobba i montern.

Igår tränade jag agility på klubben. Vilda tuffar på. Vi behöver träna svängar vid hopphinder. Hon förstår mig inte alls och när jag tänker efter, så har vi inte tränat på det så mycket.

Efter träningen var det möte då vi gick igenom handlingarna inför SBK´s kongress. 

Köket
Ja, vad händer med köket? Vi jobbar varje kväll, eller rättare sagt, Husse jobbar varje kväll och jag hejar på när jag kommer hem från diverse aktiviteter... Vi har alla bänkskåp på plats och fastskruvade. Nu väntar vi på att skåpen från Ballingslöv ska komma. Det skulle de gjort idag, men de lyser med sin frånvaro. När väl fått dem, så ska alla väggskåpen på plats. Sen kan vi kakla och sätta klart stuckaturen i taket.

I morgon ska jag städa på klubben efter jobbet. Det är min vecka! Därefter kommer Happydog till Klubben och fotograferar alla vovvar som vill!

På fredag är det premiär för "Träna och grilla" på klubben. Först tränar vi som vill och sen grillar vi och umgås. Ska bli spännande att se hur många som kommer.

På lördag är det tävling i Sölvesborg. Vi ska samåka, så det inte blir så dyrt och tråkigt att köra lite längre.

Natti!

Inga kommentarer: