måndag 15 februari 2010

Vilda 6 år

Agility Vilda

Vilda med päls...

E man frösen så e man...

Tuktar Orkan...

Spårar

Vildas paradnummer är kryp!

Kolla in blicken på pinnen!


-Vad gör ni på den sidan?

Utslagen!


Uppletande i Rosa tjänstetäcke!

Fjällen

I dag fyller vår lilla pärla, nakenråtta, skata, kärring, bitch 6 år. Många namn har hon vår lilla tjej:) Just nu är hon mer kelen än någonsin och hennes tålamod med Nitro är stort. Han biter henne i halsen så att det har gått hål, utan att hon har blivit arg. I dag på sin födelsedag får hon extra köttbulle och puss på nosen!

Ny vän
Lillebror tipsade igår mig om en salva till mina träningsverkande ben - Ormslava. Ska till apoteket i morgon och införskaffade en tub. Känner redan nu att den kommer att bli en ny vän:)

Min trotjänare är skrotad!
Idag gick min gröna Ford till skroten. Gick och gick, Husse fick köra den dit. 500:- var den värd... Men med nio 2:or och två bra att veta på förra besiktningen, så var den nog inte värd mer... Nu har jag Jeppe-grindar, bagagerumsmatta och lastgaller till en Ford Mondeo till salu!

Jägarskola
Ikväll avhandlade vi bäverjakt. Kändes inte helt aktuellt... Nu har vi fyra kapitel (veckor) kvar, sen är det repetition och provdags!

Jag har lyssnat på två tredjedelar av boken som handlar om vapen i bilen. Är ett helt nytt ämne för mig och kanske inte det mest inspirerande. Mina tidigare kunskaper omfattar endast klubbens startpistol... Men de ska nog gå att lära sig det vi behöver veta! Skönt att kunna "plugga" i bilen som jag ändå sitter i minst 40 minuter varje dag!

Nu blir det sängläge!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till både dig och Vilda.Kul att det går så bra för dig med bantningen. Det är minsann inte så lätt.Lite för sent att ringa.
Hälsn.
Britt-Marie

Ulrika och gårdisarna sa...

Grattis till Vilda!

Anonym sa...

Grattis Vilda!
// Andkvistarna

Unknown sa...

Grattis Vilda på födelsedagen! Önskar Martina o Zigge

Sara sa...

GRATTIS till Vilda i efterskott!