torsdag 4 februari 2010

Smalare midja!


Började dagen med vattengympa. Tidigt men skönt!
Fick till en promenad på 25 minuter på lunchen också, känner mig duktig!

Idag kom jag på att jag använder innersta hålet i mitt skärp!!! Det har aldrig hänt tidigare!!!
Kom hem från jobb och provade mina nya fjällrävenbyxor som är en storlek mindre än de andra jag har och se passade!!!! Satt inte ens som korvskinn:) Nu ska de bara läggas upp...

Var på klubben en sväng ikväll och det var trevligt som vanligt. Det blev kloklippning av superstark mindre samarbetsvillig unghund... Tror att han sover som en stock ikväll...

Det var inga problem att låta bli godis och läsk, vi lät bli att ta fram något. Ska köra med det fler gånger:)

I morgon kväll ska jag till klubben igen på klickerkurs. Ska bli superkul! Därefter väntar bad i den vedeldade tunnan!

Jag har rehab tid med Nitro kl 07.00 imorogn i Helsingborg... Så jag borde gå och lägga mig nu!

Natti!

PS: Håll tummarna för min invägning på jobb i morgon!

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Vattengympa gör att det är kul att träna! Där har jag efter att ha provat mycket olika pass hittat min träningsform.

Malin sa...

Ja,heja dig! Det syns att du har tappat kilo också. :)
Hoppas att invägningen på jobb gick bra och önskar er en trelvig stund i badtunnan ikväll.

Vi ses!

Anonym sa...

Dagis meddelar att nysimmad Nitro i sängen är våt :o)
men han är ju söt ändå!

// mamma Gun "mormor"