tisdag 2 februari 2010

Vår, vår, vår!!!



Nu vill jag ha vår!!! Fick idag ställa in min allmänlydnadskurs pga vädret... Därefter körde jag hem från jobbet i full snöstorm. Det brukar ta 15-20 minuter, idag tog det 45 minuter!!! Fu fanken för snö!

Husse är hemma igen och alla i familjen stortrivs! När vi tittade på TV ikväll, så låg alla tre vovvar i soffan hos husse!

I morse kl 06.15 var det morgongympa. Jag var på plats och arbetade bort lite kalorier! Köpte ett halvårs kort, så nu jäklar gäller det att träna:)

Nu väntar lite klickerträning med Nitro, sen är det dags för korgen igen!

I morgon onsdag börjar Vilda och jag en kurs i Agility - Våga tävla. Vi tävlar för glatta livet redan, men nu kanske det kan bli mer handling på rätt ställen:)

Ha det!

2 kommentarer:

Sara sa...

HEJA Mia !!!!! Vad du e morgonpigg!!!!

Malin sa...

Jag hade planerat in att jag skulle köra till klubben och fixa med lite protokoll osv, men när jag skulle köra hem från jobb så ändrade jag mig. :) Det får bli på torsdag istället.
Heja dig som har köpt halvårskort och gympar på!
Vi ses!