onsdag 3 februari 2010

Agilitykurs inställd









Idag har jag arbetat hemmifrån. En stor fördel med det jobb jag har, att jag ibland kan arbeta hemmifrån. Vovvarna tar det lilla lugna och sover mest hela dagen. Orkan går och lägger sig, sen kommer Nitro och vill ligga sked:)

Idag var det kursstart för den agilitykurs som jag och Vilda ska gå, men de ställde också in pga vädret. Förnuftigt värre!

Så från att ha haft aktiviteter in planerade 6 av 7 dagar denna veckan, så har två blivit inställda och jag har fått tid över till annat på kvällarna! Skönt att hinna med det som man borde utan nattarbete!

Passade på att byta färg på bloggen. Jsg älskar rosa, men variation förnöjer:)

I morgon bitti är det vattangympa igen! På kvällen blir det klubben om vädret tillåter!

Vi ses!

1 kommentar:

Ulrika, Hugo och Olga sa...

Ja mycket tid över blev det... Men Olga löper så för min del skulle jag bara varit med lite lättare med "farbror Hugo" på kursen idag.