onsdag 19 november 2008

Prova på Rallylydnad

Vilda i fjällen.

Jag har upptäckt att jag har en ledig lördag och så kan man ju inte ha det:). Husse ska på utbildning med ett visst politiskt parti och jag har inget bokat i almanackan. Så vad ska vi hitta på? Jo, jag och Vilda ska prova på Rallylydnad på förmiddagen. Jag lovar att rapport följer!

Ikväll var det möte hemma hos mig inför ÅBK: Fixaren´s belöning för 2008. Jag bjöd på semlor, ja semlor i november!!! Gott var det iallafall:) Vi kom på en massa bra saker som man kan göra som belöning. Alla dessa blev till sist tre som ska presenteras för styrelsen på måndag. Mer än så kan jag inte skriva, för det ska ju vara hemligt! Hoppas att ni blev nyfikna nu!!!

Nu ska jag natta oss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ag blev nyfiken trots att jag aldrig varit på er klubb ens en gång :) Spännande att prova på något nytt, ser fram emot rapporten.
//Annelie

Anonym sa...

Vilken fin sida ni har, va roligt att följa er här och se era framsteg. Ha det bäst. Kram Ann-Charlotte

Anonym sa...

Jättejättenyfikna blev vi!!!!