lördag 1 november 2008

Kursavslutning, Bialitt

Bild från när vi fjällvandrade 2007.

Idag var jag och Vilda på kursavslutning på våra Agility fortsättningskurs som vi gått i Bialitt för Britt. Det var två olika hopp banor som gällde. Vilda var halvlåg inför första banan och jag var inte så imponerad. Men åter igen, så gjorde hon en superfin slalomingång!

Den andra hoppklassen, så taggade jag henne starten så mycket att hon for iväg och tjuvstartade, underbart är det i min lilla värld:) Sen kom jag inte ihåg banan, men mer fart var det iallafall!

Under tiden som vi hade kursavslutning, så kördes det in sand i en av längorna på Bialitt, så vi ska kunna vara inne och träna i vinter!

I eftermiddags, så var Husse och jag på julmarknaden i Vrams Gunnarstorp och myste. Vi fick med oss en del godsaker hem och en julklapp!

Därefter åkte vi till IKEA för att försöka hitta en möbel till hallen. Det ska vara en bänk att sitta på som man kan förvara skor i samt ett högskåp till hundkläder och vantar och så. Jag vet hur det ska se ut, nu ska mina tankar bara stämma med IKEAS sortiment... Men efter en vända vid garderoberna, en vid köksavdelningen, en till vid garderoberna, en vid bokhyllorna och sen en till vid garderoberna, en på ta-själv-lagret och så en till på köksavdelningen, så hade vi fått ihop allt! Eller rättare sagt, vi har hittat underlag/material till att själva såga till och fixa det jag har tänkt ut och sett framför mig... Stackars husse, min hjälte, är ute i garaget och försöker förverkliga planerna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen hejsan, trevligt att hitta till er! =)
Har det blivit något mer agilitytävlande sen Oxie? Det har inte blivit det för våran del, agilityn får vänta tills nästa år. Men härligt att de har lagt in grus på Bialitt så att vi kan vara inomhus och träna hela vintern!

Ha det fint!