söndag 30 november 2008

Agilityträning vecka 1

Är det fler än jag som är sugna på att träna agility så det tryter ur öronen på oss under vecka 1?

Jag och hundarna är ledig både från jobb och från husse under hela veckan, så jag tänkte försöka dra ihop en träningsvecka!

Min tanke är att vi kör det som fri träning, ingen instruktör, och alla hjälper alla. Ibland klass 1 banor och ibland klass 3 banor. Svåra och lätta kombinationer. Vi turas om att komma med övningar och banor. Det ska ju passa alla!

Vi som håller på hela dagar beställer mat, eller har med mat själv.

Alla medlemmar är välkomna, men man bör vara självgående, dvs att hunden kan alla hinder utan hjälp från någon annan än föraren.

För att få någon ordning och reda, som ni vet att jag gillar, så anmäl er till mig, så för jag lista på min blogg, så att alla kan se! SMS till 070-234 40 54 eller mail mia_orkan@yahoo.se (kan strula ibland och tillfälligt har jag även mia_vilda@live.se).

Tänkta pass:
Måndag 29/12 Förmiddag 9-12 och 13-16
Tisdag 30/12 Förmiddag 9-12 och 13-16
Onsdag 31/12 Förmiddag 9-12 och 13-16
Torsdag 1/1 Förmiddag 9-12 och 13-16
Fredag 2/1 Förmiddag 9-12 och 13-16
Lördag 3/1 Förmiddag 9-12 och 13-16
Söndag 4/1 Förmiddag 9-12 och 13-16

Jag ser fram emot alla anmälningar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud det måste finnas något uppdämt agilitybehov som legat i dvala och som exploderat nu!!!!!!!

Du har varit inne på fel bana innan så det bara sprutar ut agility om dej nu:)

Tur Higgins vilar sej i form:)

Tina

Jenny sa...

Du är galen.

Anonym sa...

Hej min underbara dotter.

Har du verkligen inget annat än hund i ditt söta huvud?

// Pappis