onsdag 14 oktober 2009

Slöa i soffan och valpkurs


Idag har jag arbetat hemma på eftermiddagen. Dagmatte var på akut besök hos tandläkaren. Nitro och Vilda sov i soffan. Orkan var ute på trädäcket. Han är dålig i magen. Det är han ibland men han vill ALLTID vara där jag är. Så att han vill ligga själv ute på trädäcket känns inte bra. Hoppas att det bara är jag som är nojig och att han inte visa symtom på "gammal hund"...

Valpkurs
Till valpkursen idag hade jag "bakat" blodkorv. Inte för att Nitro är kräsen utan för att ha något extra gott. Trots att vi varit borta i flera veckor, så fungerade allt superbra! Han är helt underbar vår svart fot. Känns riktigt bra!

Natti!

1 kommentar:

Monica med Mio sa...

Vad skönt att det går bra på kursen med den lille svarte. :)
Är grymt avis på er badtunna och trädäck. *måste få tummen ur och fixa bygglovet till vårt egna trädäck inkl allt!!!!*
Jägarkurs låter häftigt. Min pappa önskar att Patrik gick, men än så länge nöjer vi oss med lyxen att få hem älgköttet packeterat och klart en gång om året... under förutsättning att de får någon.