torsdag 15 oktober 2009

Nyfriserad


Då var man nyfrisserad! Det är 8 veckor sen jag klippte och slingade håret. Det var 14 dagar innan vi hämtade Nitro! Var tar tiden vägen??? Två mörkbruna ränder fram som går ihop till en bak. Fräckt!

Ikväll var jag och Nitro på klubben. Vi tränade på kontakt, sitta i utgångsposition och så lite tunnlar. Han är lätt att träna och lätt att belöna! Sen blev det så klart fika för mig och avslappning för Svart fot!

I morgon är det fredag och vi ska gå vår andra kurshelg i A1 (Agilityinsruktörsutbildning) i Ystad. Så helgen är räddad! Många timmar i bilen och många timmar bakom skolbänken med favoritämnet - Hund! Efter denna helgen ska vi få ett hemprov, ska bli kul och se vad det är.

Nu ska jag läsa det sista på läxan:)

Natti!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hejsan!
JAG UTMANAR DIG PÅ MIN SIDA... När du har svarat får du skriva!!
Kramar