onsdag 7 oktober 2009

Flitens lykta lyser över Husse

Eller rättare sagt: Flitens lysrör lyser över Husse:)
Han jobbade ute hela kvällen igår. Han grävde två håll till plintar till badtunnan. Den kommer att väga ca 2 ton, så det är bäst att den står stadigt! Sen kapade han upp alla reglar till stommen till badtunnan. Då var det mörkt sen länge och han fick ta ut en lysrörsarmatur, så att han kunde se vad han gjorde!

Själv jobbade jag lite på kvällen med Nostryck och Kickyjobb. Fixade lite med tvätten och så. Sen slöade jag mest. Kände mig lite hängig och trött.

Hundarna har slutat hosta! Så nu får Nitro snart börja på "dagis" hos Mormor. Något som jag tror att båda två har sett fram emot!

Idag har Husse fortsatt med att skruva ihop stommen till badtunna. Nu kan man de var den kommer att hamna och det ser fin fint ut!

Jag och Nitro har gått en runda i Vedby. Det blev mörkt och han är riktigt svart! Svår att se, men han höll sig jättefint hos mig.

Vi var av med Nitro innan idag. Kolla var vi hittade honom!!!!



Vi satte undan säcken men 2 minuter senare så var han på väg in i den igen!!!



Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur orkar ni? men fint blir detMO

Anonym sa...

Duktig han är! Kan ordna mat själv! Ha,ha härligt:) Anki/Dumle