lördag 5 mars 2011

Stuckaturer på plats!

Idag har vi jobbat i bygget på eftermiddagen. Stuckaturerna i barnrummet är helt klara!!! Vi kom långt i vardagsrummet, men inte helt klara. Matsalen sparar vi tills i morgon!

Nu blir det "köpemat" och melodifestival!

Stuckaturen i vardagsrummet!

Husse är noga!

Första längden monteras.

Första längden monteras.

Tredje längden är på plats och det blir snyggt!!!

Barnrummet har en lite mindre stuckatur.

Tapeten i vardagsrummet när den sitter på väggen hemma hos oss.

Tapeten i vardagsrummet när den sitter på väggen hemma hos oss.

Tapeten i matsalen när den sitter på väggen hemma hos oss.

Tapeten i matsalen när den sitter på väggen hemma hos oss.

3 kommentarer:

Malin sa...

Vad snyggt det kommer att bli!!

Nog gillar jag också pass bäst, men när inte tid och pengar räcker till får det bli träning hemma. :)
Personlig tränare - vilken ära! ;) Haha..

Vi ses ikväll!

Malin sa...

Vad mysigt!! Här blir det också tidig kväll, vilket innebär snart sängen. Imorgon bitti väntar promenad med bara hund innan husse ska iväg på innebandy kl. 09.30.

Trevlig mys-kväll!

Malin sa...

Jag förstår. Det värsta är att min omgivning tycker att nu har jag ju gått ner i vikt, så nu behöver jag väl inte "hålla igen" längre. Men om jag släpper på det så kommer jag snart att gå upp mina kilon igen. Och då skulle jag gråta blod. Jag mår toppen nu och vill fortsätta att göra det. :)