tisdag 31 augusti 2010

Mål 2011

Jag har börjat fundera på vad vi ska för mål 2011. Jag vill så mycket med den svarte att det kanske blir svårt att hinna med allt? Eller handlar det bara om prioritering? Nitro är i och för sig inte tillfrågad, men jag tror att han vill ALLT bara man får lek eller köttbulle:)

Funderar på att ha följande som mål, men ska suga lite på det:
Nitro:
• Felfria lopp i Agility 1 och Hopp 1
• Uppflyttad till högreklass spår
eller är det för högt?
• Första pris i lydnadsklass 1

• Starta någon form av jaktprov

• Förstra pris i Öppenklass Viltspår

• Kunna söka efter kantareller i skogen

Vilda:
• Klara tiden på X% lopp i klass 2
• Pinne i klass 2


Målen 2010 är uppfyllda med Vilda och en del men Nitro. Det sista med Nitro är lydnaden till appell och lydnadsklass 1. Vi är på god väg, men har en del kvar. Det ska vi pyssla med i höst/vinter när vi ska träna inne, så jag räknar med att de också kommer att vara klart till årsskiftet.

2 kommentarer:

Malin sa...

Tack!! Med Nutrilett ska det nog funka,det tror jag. :)

Appropå målen med Nitro för 2011, så kanske uppflyttning till högreklass i spåret är lite högt. Kanske ska du nöja dig med att starta och genomföra en godkänd lägreklasstävling? Blir ni sedan uppflyttade är det ju toppen. :) Bara en reflektion från min sida.

Malin sa...

Det tycker jag låter sunt! :) :)

Vi ses ikväll!