tisdag 29 december 2009

Ny hundtransport inköpt!

I söndags lånade vi mina föräldrars bil och åkte till Borås för att titta på en ny bil till oss. Min mondeo har jobbat på bra under flera år, hela 6 år i vår ägo, men nu var det hög tid att lämna över stafettpinnen till en nyare bil. Bilen var fin fin och fick följa med hem! Jag körde till jobbet igår och jag kommer komma bra överens med bilden kände jag. Men så i morse när vi skrapat alla rutor lös en arg lampa i bilen och det var bara till att börja skrapa nästa bil och ta den till jobbet.... Husse ska kolla vad som felar med nya bilden idag...

Bilder från Blocket:








Vi la klart klinkern i källaren igår och just nu fogar Husse det!

I kväll ska vi till simmet med Nitro!!!

Sen börjar allt fix inför nyår. Vi ska ha middag här och vi blir 26 vuxna, 2 barn och 4 hundar!!! Känns som det finns lite att fixa med:)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken fin kärra :)

Anonym sa...

En Passat!!! då vill gärna Elvis åka en rund i den.
Han vill åka i framsäte.

camilla