fredag 18 december 2009

Hjälp en PC!

Min lånade mac tog ett djupt andetag igår och har inte vaknat sen dess... Det råder stor sorg i huset... Experterna på Jansson Data i Helsingborg sa att det finns en chans att de kan få liv i den igen, men de har en väntetid på 7-14 dagar!!!! Vi har nu bokstavligt talat dammat av pappas gamla dator och kan köra internet på den. För hur kan man klara sig utan internet???

Telia var här idag och lagade vår linje in, så nu har vi telefon igen! Bredband och TV fungerar mycket bättre! Skönt.

Vildsvin
Vi fick ett halvt vildsvig idag. Vi trodde att det skule vara grovstyckat och så en lång kväll framför oss otränade, men det kvar finstyckat, paketerat och märkt! Kunde inte bli bättre!!!
Nu börjar frysen bli fuul kan man säga..

Husse är mycket bättre. Ingen feber längre. Nu ska bara hostan bort!

Förhoppningsvis ska vi få till några julklappar i helgen! Och så flera härliga promenader i vintervädret i dagsljus!

Nu väntar planering av julen 2009:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men för sören Mia, har du inte planerat julen än??? Nu blir jag riktigt nervös! =)

// Linda

Jenny sa...

Jag blir också orolig, du måste ha menat att ni skulle planera julen 2010.

Unknown sa...

Härligt Syrran, jag tror nog att vi har samma föräldrar ändå... men du har nog lite bättre koll än jag brukar ha!
Skönt att ni fick igång nätet, för hur skulle du annars kunna blogga??!!

/LilleBror