söndag 15 november 2009

Oskarsström - here we come!

Av rubriken att döma så blev det ingen pinne i Varberg. Det blev en disk. Jag hade bestämt mig för att köra på ett högerslalom. Vilda är en stjärna på slalom och det var läge att utnyttja det. Men något störde Vilda och hon ville inte ens gå in i slalom... Vi fortsatte utan att vara klara och så var disken ett faktum. Sen tappade jag fokus när domaren blåste dubbelt och fick för mig att vår tid var slut och sprang imål istället för att köra klart banan... Men fart det fick hon.

Så nu blir det dubbet hopp i Oskarsström i januari.

Resesällskapet Petra och Chezie tog två pinnar!!! De var superduktiga!!!

Nitro tog sin första rosett! Jo, han hoppade upp och bet sig fast i Petras ena rosett... Han lämnade tillbaka den med viftande svans skrynklig och full med grus... Tur att hon fick två rosetter:)

2 kommentarer:

Petra sa...

Tack för en mycket trevlig dag :) Och jag har skrivit upp oskarsström i almenackan....:)

Monica med Mio sa...

Bättre lycka nästa gång! :)
Nu vet jag vilken dalmatiner det var ni såg. Imsa med matte Lisa. :)