onsdag 25 mars 2009

Världens bästa present!


Bild på den underbart goda cheescake-tårtan med "presentkortet".
Fotograf: Staffan Lindén

Idag fyllde jag "tant" som Sara skrev till mig, d.v.s. 30 år. Mamma och Pappa bjöd på middag och på tårtan låg min present, ett "presentkort" på att klappa vargarna på Kolmården. Kan man få en bättre present? Husse fick en tidig present från sina svärföräldrar och får följa med till vargarna. Dessutom ingår hundpassning och lån av husbilen. Tusen tack!

Min födelsedag till trots, så han vi även med att slipa och spackla väggar och tak i köket. Så till helgen kommer stuckaturen (taklisten) upp och kanske vi hinner måla också.

Natti!

3 kommentarer:

Livet i Fastarp sa...

Vilken häftig present! :) Vi ses!

Anonym sa...

SÅ ROLIGT !
Att kunna göra någon så glad(a) :o)
men det blir svårt att toppa när du fyller 40!!!!
KRAM // mamma Gun & papppa Anders

Livet i Fastarp sa...

Jag försöker att vara duktig. Jag inbillar mig att det är bra för mig. :) Ska göra vad jag kan för att smitta dig.