tisdag 24 mars 2009

Köket är beställt!



Igår gipsade vi väggarna och taket i köket samt spacklade. Vi höll på till 23.30... Men fint blev det!

Idag så var vi på IKEA och beställde köket. Vi körde mot IKEA kl 16.00 och tog oss dit utan omvägar och kom därifrån kl 20.00. Och ändå så hade vi allt bestämt och klart för oss när vi kom dit. Jag hade inte ätit sen kl 12.00 och när de frångick turordningen för att få hjälp, då blev Husse rädd att jag skulle strypa någon ur personalen. Men alla överlevde och köket är nu beställt. 

Det levereras till vår dörr den 15 april. Det är veckan efter påsk, men det var det tidigaste vi kunde få.

Nu är det sängen som gäller!

Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli så spännande att se hur det ser ut när det blir klart. Jag känner igen husses oro, jag kan också förvandlas till en mindre trevlig typ om jag inta har ätit på hela dagen! Kram

Anonym sa...

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÖNSKAR SARA M FAMILJ