söndag 15 mars 2009

Uppdatering

Onsdag och torsdag
Här ligger jag efter ser jag... I onsdags var det kur spå Bialitt och vi började med teori inne. Skönt med tanke på vädret! Vi pratade om mål och hur man kan nå dit med planerad träning. Läxan blev att sätta upp dröm mål och verklighetstrogna uppgiftsmål. Samt föra en detaljerad träningsdagbok till nästa tillfälle. Linda vet inte vilken roman hon riskerar att få av träningsnarkomanen  Mia. Tur att vi håller på med köket också, för annars pratar vi om en hel bok:)

I torsdags trotsade jag, Malin och Carola vädret och begav oss till klubben. Vi började med att hoppa in som stugvärd för Ulrikas räkning eftersom hennes far halkat och brutit foten. Det var en hel del folk på klubben trots vädret. Sen tränade vi slalom på alla möjliga och omöjliga sätt. Kontaktfälten fick vänta p.g.a. en mycket hal balans.

Fredag och lördag
I fredags så var Husse ute på galej och jag tog med mig min mor och tittade på tapeter till köket. Efter en timme och ett antal tapetböcker, så tog vi med oss tre förslag hem. Husse gillade två av dem. Nu ska det få sjunka in så att det blir rätt!

Igår så jobbade vi på som tusan i köket. Husses far och jag körde till återvinningen med en massa tegel och brädor som vi kastat ut. Sen reglade Husse taket och jag tog bort all tapet på den ena väggen. Sen reglade vi tapphuset och började regla ytterväggen.

Kvällen avslutades med melodifestival och den rätta låten vann enligt min mening!

Söndag
Husse vakande med migrän, så det blir en lugn dag idag.

1 kommentar:

Jenny sa...

Husses far måste ju bli svärhusse.