fredag 3 september 2010

Sista invägningen


Idag är det sista invägningen för sommarens viktklubb/vikttävling. Jag klarar mitt mål att gå ner 2 kg över sommaren (istället för att gå upp 2 som man brukar, så egentligen har jag gått ner minst 4 kg:) Men frågan är om jag har gått ner 0,2 kg sen förra invägningen för 12 dagar sen... Ska passa på att slå en drill på jobb innan jag väger in mig:) Håll tummarna för mig!

Helgen som står för dörren är fullbokad!
Idag är det kräftskiva. Jag kör för jag har banvandring i Lund kl 07.40 imorgon! På lördagkväll är det grillfest... Tror att jag kör igen, för på söndag är det agilitytävling i Höör och jag startar ca 12.00. På söndagkväll är det första tillfället av 10 i en buggkurs som jag och Husse ska gå!
Sen är det måndag igen och snart dags för en tur till fjällen!!! Packa, det borde jag också göra i helgen...

Trevlig helg på er alla!

2 kommentarer:

Ulrika A sa...

Lycka till i helgen! Har fått avboka Lund/Höör pga Olgas löp men blir rally istället. Nästa helg kör vi agility igen!

Sara sa...

Ska ni lära er bugga nu oxå!!! Det e skitkul!!!! Men att ni orkar!!! ;-)
Ha en bra helg!!