onsdag 22 september 2010

Förkyld

Inte så mycket nytt att skriva om mer än att jag är förkyld som tusan. Hostar massor och somnar tidigt på kvällarna. Höll Allmänlydnadskurs ikväll och det gick ok med tanke på hostan. Tur vi var tre instruktörer ikväll! Kursen går annars bra. Vi är halvägs!

Passade på att träna Nitro och Vilda lite innan Allmänlydnadskursen. Vilda blir jätte frustrerad av att jag kör agility med Nitro. Hon gnyr och vill vara med!!! Därefter körde hon på som en tok - me like! Nitro gillar att träna allt, även agility. Slalom börjar fungera och fram sitter riktigt bra nu! Han är så lyhörd och fin!

I morgon torsdag skulle jag på agilitykur med Vilda, men om jag känner mig såhär får jag ställa in...

Hallmöbeln blir mer och mer ihopsatt för varje kväll som går. Det kan nog bli klart i helgen tror jag! Bilder kommer!

1 kommentar:

Andrea sa...

Se till att kurera dig, så att du kan träna på allvar från nästa vecka igen!!! Saknade dig i bassänghörnan på vattengympan! En liten notis - när kroppen är i obalans som vid exempelvis en förkylning, håller den mera vätska!! Sånt visas på vågen! Inget att bry sig om!