fredag 30 april 2010

Löpning är onyttigt!


Jag inledda dagen med att springa ca 4,7 km med Elin och Alice. Sprang mer än någonsin och var helt slut när vi var klara. Drack nästan ingenting för att klara invägningen galant! Åkte hem och duschade och fixade till mig. Tog på mig supersnygga byxor som jag inte haft sen gymnasietiden!!! kom till jobb och ställde mig på vågen - 0.2 kg!!!!!!!!!!!! Är det lönt? Klarade mig utan marginal, men jag tränar inte som en dåre och äter minimalt för att gå ner 1 hg per vecka... Om jag fuskat? Ja, i lördags drack jag en del vin, det är allt...

Jag vet att det säkert är så att jag har fått muskler som väger mer än fett... Men jag vill mer!!!!

Så nu jä...lar ska jag var nyttig till nästa invägning om 12 dagar. Inget vin och mer motion! Äta mina 1500 kcal per dag tänker jag fortsätta med.
Kanske kan få till 31-0 i båda mina tävlingar: Mia vs Latmaksen och Mia vs Sockersuget!

Helgen
Ikväll är det valborg och vi ska på fest till en kompis. Verkar som om vi blir ca 20 personer! Jag ska inte varken dricka eller äta något onyttigt!

I morgon ska vi till Nitros uppfödare i Blekinge och börja på Jaktlydnad och apporteringskurs. Har sett fram emot detta länge och det ska bli superspännande!
När vi kommer hem igen så blir det motion och så ska projektet med rabatten på framsidan fortgå.

På söndag ska vi hjälpa mamma och pappa med deras "lilla" växthus. Ett viltspår till Nitro ska vi hinna med också! Kanske Vilda och orkan får testa med, får se om vi hinner!

Trevlig valborg på er alla!

Inga kommentarer: